Day 22 – Something that upsets you

Har flera gånger den senaste tiden fått höra att jag är en väldigt lugn person. Min bild av mig själv är dock inte riktigt densamma.
Jag har aldrig uppfattat mig själv som en lugn person. Inte heller som en person som inte lätt blir upprörd. För det blir jag. Över både det ena och det andra.
Om jag bara skulle nämna en sak som gör mig upprörd skulle jag säga mig själv. Saker som jag själv gör, eller saker som jag snarare inte gör. Saker som jag inte vågar. Ord som jag hur mycket jag än försöker inte lyckas få fram.
Jag är kär i dig... eller..
Förlåt. Jag saknar dig något otroligt...
Har aldrig sett mig själv som en fegis. Men det kanske är det jag är. Det gör mig upprörd.   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0