bra bättre bäst

Känner redan nu att den sista månaden innan studenten kommer vara en av de bästa någonsin.
Har äntligen blivit frisk från min tredje förkylning på
raken och är överdrivet taggad på allt. Precis som det ska vara.

Hela förra helgen hängde jag med älsklings oskar, hade aldrig klarat den helgen i min ensamhet. Är nämligen världsbäst på att stressa upp mig. Efter att slutprovet i fysik b var skrivet i måndags kändes det som att jag för första gången på länge kunde stanna upp och fatta vad det är som händer. Har fått ångest.. Fan, vill inte ta studenten längre.
Men studenten närmar sig i stormsteg, oavsett om jag vill det eller inte.

I måndags gick jag och soffi på julias skiva på flurran, utklädda till black swan, och livet lekte. Vi hade det sjukt jäkla kul, och i onsdags var det dags för vår egen skiva. Som jag hade längtat, det kändes nästan lite overkligt att dagen man sett fram emot i snart tre år äntligen var här. Var utklädd till de tre musketörerna med emil och oskar och hade världens finaste svärd och fjäderhatt. Blev klassens "får som hon vill" haha, soft. Våra lärare var världens nussigaste och fan vad jag älskar min klass ♥


Skiva!


Snyggingar på skivan


Flippa med fippi


klippning & färgning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0